648 mensen beoordelen fysiosportief in 2024 met een 9,2
Elke dag zetten wij ons maximaal in om jou en anderen zo goed en snel mogelijk weer vrij te laten bewegen. Daarbij vinden we het belangrijk om te blijven leren – van elkaar én van jou. Daarom vragen we actief naar jouw ervaringen. Niet alleen tijdens de behandeling zelf, maar ook via een onafhankelijk klantervaringsonderzoek dat speciaal is ontwikkeld voor fysiotherapiepraktijken.
In dit onderzoek worden de ervaringen van cliënten bij fysiosportief beoordeeld op thema’s zoals Informatievoorziening, Bejegening, Participatie, Therapietrouw en Verwachtingsmanagement. De resultaten worden uitgedrukt in onder andere een Net Promoter Score (NPS) en een algemene beoordeling. Het onderzoek wordt uitgevoerd door Qualiview, en onlangs ontvingen we de resultaten over 2024.

fysiosportief kreeg in 2024 een 9,2 van 648 cliënten
We zijn erg blij met deze mooie waardering en werken inmiddels alweer vol energie aan het waarmaken – of zelfs overtreffen – van deze score in 2025. Ben je benieuwd naar wat anderen over fysiosportief zeggen? Of wil je zelf jouw ervaring met ons delen?
Zo meet Qualiview de ervaringen bij fysiosportief
Qualiview gelooft in samenwerking als sleutel tot betere zorg. Door feedback te verzamelen en transparantie te bieden, stimuleren ze verbetering in de hele sector. Praktijken die goed scoren, ontvangen een certificaat als erkenning.


Bij fysiosportief vragen onze therapeuten regelmatig feedback op verschillende onderdelen van de zorg. Hieronder lees je meer over de thema’s die worden gemeten:
Net Promoter Score (NPS)
De NPS meet in hoeverre cliënten de praktijk zouden aanbevelen. Er wordt onderscheid gemaakt tussen ‘Promoters’, ‘Passief tevredenen’ en ‘Criticasters’.
Algemene beoordeling
Dit is het gemiddelde rapportcijfer dat cliënten geven op de vraag: “Welk cijfer geeft u uw fysiotherapeut?”
Bejegening
Vragen binnen dit thema gaan over de manier waarop je als cliënt wordt benaderd en of er voldoende aandacht en luisterend oor is vanuit de therapeut.
Participatie en Therapietrouw
Dit onderdeel richt zich op de mate waarin cliënten worden betrokken bij hun herstel en hoe goed zij het advies en de oefeningen thuis opvolgen.
Verwachtingsmanagement rondom het behandelproces
Hier wordt gekeken in hoeverre de behandeling aansluit bij de verwachtingen die je als cliënt hebt.
Lees meer over ervaringen bij fysiosportief
- Ervaringen bij fysiosportief
- Beoordelingen van het klantervaringensonderzoek van fysiosportief
- Reviews op Google Maps van fysiosportief
- Waarderingen op ZorgkaartNederland van fysiosportief
- Leukste ervaringen van de maand bij fysiosportief
- Deel je ervaring bij fysiosportief
- Neem contact op met fysiosportief
- Maak je afspraak bij fysiosportief