fysiotherapie-groningen-fysiosportief

FYSIOTHERAPIE

Heb je problemen met het bewegen van je lichaam? Bijvoorbeeld door rugklachten, of pijn in een gewricht. Belemmeren klachten je tijdens je werk of het huishouden? Dan helpen wij jou graag met fysiotherapie om weer vrijuit te bewegen.

manuele-therapie-groningen-fysiosportief-2

MANUELE THERAPIE

Kun je je nek niet soepel draaien? Heb je last van tintelingen in je armen of benen? Ben je regelmatig duizelig? Dan is het mogelijk dat je gewrichten niet goed bewegen. Wij helpen je dan met manuele therapie.

sportfysiotherapie-groningen-fysiosportief-2

SPORTFYSIOTHERAPIE

Wil je beginnen met sporten, maar weet je niet wat je lichaam aan kan? Wil je een mooie sportprestatie leveren, maar wel op een verantwoorde manier? Of heb je een sportblessure opgelopen? Sport stelt andere eisen aan je lichaam en dus ook aan jouw fysiotherapeut. Daarom helpen wij je in deze gevallen met sportfysiotherapie.

kinderfysiotherapie-groningen-fysiosportief-2

KINDERFYSIOTHERAPIE

Kinderen zijn kleine mensen, maar geen kleine volwassenen. Kinderfysiotherapie is daarmee een ander vak dan fysiotherapie voor volwassenen. Kinderen in de leeftijd van 0-18 jaar kunnen terecht bij onze kinderfysiotherapeut voor advies en behandeling.

echografie-fysiotherapie-groningen-fysiosportief-2

ECHOGRAFIE

Wil je een duidelijke diagnose van jouw blessure? Heb je gerevalideerd en ben je benieuwd of je alweer kan sporten? Heb je al langere tijd een probleem bij bewegen en wil je weten hoe dit opgelost kan worden? Dan maken wij dit met echografie zichtbaar.

dry-needling-fysiotherapie-groningen-fysiosportief-2

DRY NEEDLING

Heb je last van gespannen spieren? Doet het pijn wanneer je kracht zet? Zijn je klachten al een tijdje aanwezig? Dan is het mogelijk dat in je spieren kleine verkrampingen zitten. Deze zorgen voor een vicieuze cirkel van spanning, vermoeidheid en pijn. Wij doorbreken deze cirkel met dry needling.

schockwave-fysiotherapie-groningen-fysiosportief-2

SHOCKWAVE

Extracorporeal Shockwave Therapy is een veilige, effectieve en succesvolle therapie voor langdurige spier- en peesklachten. Enkele behandelingen met shockwave kunnen pijnklachten verminderen of in sommige gevallen laten verdwijnen.